mytallgren

Direktlänk till inlägg 7 november 2013

Den mest älskade ungen på jorden!

Av My Tallgren - 7 november 2013 03:07

Många frågar "Så du är själv med barnet?" och lägger huvudet på sned som någon sympatigest.

Och ja rent tekniskt jag är snart en ensamstående mamma men inte är jag själv heller!

Jag vet att ansvaret ligger på mig att det är jag som ska vara den där föräldern som måste sätta alla gränser vara tråkig och vara vaken hela nätterna men jag vet också att det kommer vara den mest älskade ungen på jorden för det finns så många människor runt omkring. Jag förlitar mig inte på deras stöd men jag tar racksamt emot det.

Jag vet att det kommer finnas en mamma och pappa mormor morfar morbröder moster extra mostrar och morbröder en gudfar gammel lmormor gammelfarmor så många människor som kommer älska det här barnet och ställa upp för oss båda och det gör den här resan lättare! :)

Tack ska ni ha! <3


 
 
Ingen bild

Silverspoon

7 november 2013 18:01

Ensamma föräldrar är duktigast i världen! Min mamma är ett underbar exempel på det :) Det kommer att gå bra för dig också, du kommer att klara allt <3

 
Cattis

Cattis

8 november 2013 10:41

Jag finns för dig raring<3

http://Billysmorsa.blogg.se

 
Ingen bild

Mimmi

3 januari 2014 15:02

Blogga mer!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Tallgren - 16 mars 2014 22:54

Idag har vi då bilar hela långa vägen från Halmstad hem till Stockholm igen. På ett sätt otroligt skönt att vara hemma men det blev en påminnelse om att det finns en dem att ta tag i här hemma -.- sen är der helt sjukt hur trött man kan bli av att ba...

Av My Tallgren - 15 mars 2014 21:42

Efter att ha startat dagen med att bara slappa så tog vi oss iallafall ut på en promenad till danska fallen. Skogen här nere e så himla fin! När man som jag är uppvuxen i norra Västmanland angränsande till Dalarna så är man ju väldigt van med barrsko...

Av My Tallgren - 15 mars 2014 15:00

Det va sååå skönt att få sova idag utan att någon klocka ringde! Vi vaknade vid halv tio tiden och låg och pratade lite innan vi gick upp och åt frukost. Sen har vi packat bilen och allting gick in utan problem! Vi var lite oroliga hur det skulle gå ...

Av My Tallgren - 14 mars 2014 22:16

Denna fredag har spenderats på Ullared!!!! Ah men jävlar det har spenderats pengar och skrivits listor och självaste Ola-Conny fick vi träffa! Vi började med nöjesshoppingen vilket jag skulle vilja påstå var ett misstag för där spenderandes der all...

Av My Tallgren - 13 mars 2014 22:07

Idag har vi då anlänt till Simlångsdalen några mil utanför Halmstad där min moster bor. Resan ner gick toppen vi tigden i tre etapper. Första stoppet gjorde vi i Linköping där vi blev bjudna på korvstroganoff av Kajsa och nästa stopp gjorde vi i Jönk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards