mytallgren

Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Första grillningen 2014

Av My Tallgren - 15 mars 2014 21:42

Efter att ha startat dagen med att bara slappa så tog vi oss iallafall ut på en promenad till danska fallen. Skogen här nere e så himla fin! När man som jag är uppvuxen i norra Västmanland angränsande till Dalarna så är man ju väldigt van med barrskog men här nere är det ju nästan bara lövskog och det är så fint! Min mosters hus ligger alltså mitt i ett naturreservat precis bredvid sjön så det blir ju inte bättre än så :)
Till middag blev det grillat och är det någotsånär saknar under vintern är det väl grillat! Det blev rotfrukter, kött och lite majskolvar. Det blev igår gladiatorerna men lite Maria Wern klagar vi inte över. Får se om Sofia lyckas hålla sig vaken hela filmen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Tallgren - 16 mars 2014 22:54

Idag har vi då bilar hela långa vägen från Halmstad hem till Stockholm igen. På ett sätt otroligt skönt att vara hemma men det blev en påminnelse om att det finns en dem att ta tag i här hemma -.- sen är der helt sjukt hur trött man kan bli av att ba...

Av My Tallgren - 15 mars 2014 15:00

Det va sååå skönt att få sova idag utan att någon klocka ringde! Vi vaknade vid halv tio tiden och låg och pratade lite innan vi gick upp och åt frukost. Sen har vi packat bilen och allting gick in utan problem! Vi var lite oroliga hur det skulle gå ...

Av My Tallgren - 14 mars 2014 22:16

Denna fredag har spenderats på Ullared!!!! Ah men jävlar det har spenderats pengar och skrivits listor och självaste Ola-Conny fick vi träffa! Vi började med nöjesshoppingen vilket jag skulle vilja påstå var ett misstag för där spenderandes der all...

Av My Tallgren - 13 mars 2014 22:07

Idag har vi då anlänt till Simlångsdalen några mil utanför Halmstad där min moster bor. Resan ner gick toppen vi tigden i tre etapper. Första stoppet gjorde vi i Linköping där vi blev bjudna på korvstroganoff av Kajsa och nästa stopp gjorde vi i Jönk...

Av My Tallgren - 12 mars 2014 20:24

Idag har det varit lite stressigt! Har först varit på sjukhuset för lite extra kontroller av knodden. Hon har inte riktigt vuxit som hon ska och idag upptäckte man att hjärtaktiviteten är precis på gränsen till bra. Jag blir lite orolig men eftersom ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards