mytallgren

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av My Tallgren - 10 mars 2014 22:14

Nej de e nog inte riktigt så jag skulle beskriva mitt liv men dem senaste dagarna hade jag inte alls varit sugen på chips pizza och godis utan i matkassarna jag burt hem har det istället legat kvarg frysta bär och grönsaker och veg biffar.

Det har inte varit en medveten handling utan har på något sätt bara blivit så jag har varit sugen på det. 

 

Solrosbröd med ört créme fraiche och avokado.


 

Hallon och björnbär med vaniljkvarg.


 

Grönsaksbiffar med kokta grönsaker stekta champinjoner och vitlöks créme fraiche.


Det är alltså inte så svårt att äta nyttigt och jag hoppas nu för mitt liv att detta vill hålla i sig efter förlossningen så att det inte blir så svårt att droppa dem där mamma kilona som kommer sätta sig lite här och var :)

Men jag ska inte spela skenhelig det har slinkt ner både vitt bröd kakor och något glas cola idag ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards