mytallgren

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av My Tallgren - 7 mars 2014 21:13

Nej jag tror jag e helt oförmögen att driva en blogg!

Men jag gör ett nytt försök!


Jag har nu gått in i vecka 30 och är inne i tredje och sista trimestern och det har äntligen börjat kännas på riktigt vilket har gett mig jätte mycket energi.

Fram till nu har man inte riktigt fattat vad som är på väg men nu har det slagit mig och det ger motivation till att börja komma iordning i lägenheten så att det faktiskt är mysigt att komma hem från BB sen.

Jag har skaffat mig rutiner går upp och går och lägger mig ungefär samma tid varje dag och äter på hyfsat fasta tider, ser till att pyssla i lägenheten ungefär två timmat om dagen och ta promenader de dagar jag inte har några ärenden ut så att jag kommer ut och får lite luft.

Tiden går dessutom lite fortare när den är planerad :)

Idag tänkte jag köra en enbart slappar dag för att gårdagen blev så himla hektisk men när jag kände att jag kämpade för att hålla mig vaken i soffan kunde jag lika gärna ställa mig och diska tyckte jag och det mina vänner är inte helt vanligt att jag känner för att göra så där spontant.

Nu ska jag ta min efterlängtade långdusch och sen kolla på en film i sängen innan det är dags att äntligen få sova några timmar :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards