mytallgren

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av My Tallgren - 11 mars 2014 22:52

Det har varit en rätt intetsägande dag. Men har nu börjat möblera om så knodden ska få plats när hon kommer dock så vet jag inte riktigt hur än men på något vis ska det nog gå. Det är bara tio veckor kvar nu och tio veckor går bra mkt fortare än man tror alltså. Åhh nu blev jag lite stressad!

Efter helgen kommer iaf barnvagnen att vara på plats här hemma då ska vi bara se hur vi får ner spjälsängen från Norrland men de löser sig :)


Då ska jag gå och lägga mig snart så att jag kommer upp i tid imorgon. Nästan hela dagen ska spenderas på Huddinge sjukhus i olika ärenden och sen ska de sista packas inför Halmstad :)


Godnatt och sov så gott allihopa!

Av My Tallgren - 11 mars 2014 16:54

Jag har märkt att mitt tålamod under graviditeten har varit rätt icke exicterande. Jag stör mig på min stackars pappa när jag var hemma störde jag mig på min familj jag stör mig på mina vänner men den största skillnaden av dem alla är att jag stör mig nå oerhört på grannarna ovanför!

Det stutsas med studsbollar slås i element (vilket låter rätt högt ner i våra element) och lyssnas väldigt ofta på otroligt hög musik. Det är aldrig jätte sent på kvällarna eller så men de e så högt att jag knappt hör vad dem säger på tv:n och då tkr jag de e lite väl.

Jag är ju själv uppvuxen i en stor barn familj och vet att barn är barn och jag förstår att dem skriker på morgonen när dem e trötta och dem bråkar med varandra ibland men det här med musiken börjar bli OTROLIGT påfrestande!

Vad ska jag göra? Vill ju inte vara en gnällig bitch men vill orkar inte lyssna på deras musik länge till!


Av My Tallgren - 11 mars 2014 13:11

Asså jag är ju en riktig svennebanan! Jag älskar fredagstacos framför let's dance melodifestivalen och husvagnssemestrar! Självklart älskar jag oxå Ullared och på fredag ska jag och FiaLia dit och shoppa loss och ni förstår inte hur taggad jag är! :O

Eller jag är välidigt taggad på våran roadtripp ner till Halland över lag men Ullared det kommer ju bli fantastiskt jag har laddat upp genom att kolla på programmet på nätet och snappat upp några tips från dem rutinerade shopparna! ;)

Jag har skrivit en inköpslista och håller på att klura på det här med att märka vagnarna med något så att vi inte tappar bort dem. Det kommer bli storslaget!


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards